Skip to content

Vaka Analizi

Ebru Karcun Boutıque

Ebru Karcun Boutıque

Birlikte çalışmaktan keyif aldığımız ve henüz 3. ayında bulunduğumuz Ebru Karcun Boutique kadın butik markamız ile son 1 aylık baz alınarak yapılan çalışmaların sonuçlarını sizinle paylaşıyoruz.

Facebook ADS Hizmetiyle ;

Dönüşüm Artışı
1 %

Facebook & Instagram ADS ile %150 oranında dönüşüm artışı yakalanarak ciroda x2 kat artış sağlandı.

AZALAN MALİYET
1 %

Müşteri edinme başı maliyeti, yapılan reklam optimizasyonları sayesinde %45 oranında düşürülerek sonuç başı ücretleri düşürüldü.

ARTAN Trafik
1 %

360° dijital pazarlama hizmetimiz ile organik trafik %80 artırılarak belirlenen anahtar kelime ve gösterim sayılarında başarı sağlandı.

Neler Yaptık?

Strateji ve Taktikler:

  • Web site anasayfa dizayn edildi, tasarım çalışması gerçekleştirildi.
  • Google ADS reklam hesapları analizi gerçekleştirildi, web site içerisinde optimizasyonlar gerçekleştirildi.
  • Google Tag Manager & Google Analytics & Remarketing & Dönüşüm entegrasyonları düzgünce kuruldu.
  • Eş zamanlı yürütülen SEO çalışmaları ile hedeflenen anahtar kelimeler ile içerik üretimi gerçekleştirildi.
  • Facebook ve Instagram ADS reklamları analiz edildi, hatalar çıkarıldı, web site içerisinde optimizasyonlar gerçekleştirildi.

Başarı Göstergeleri:

  • Trafik ve Sayfa Ziyaretçisi Sayıları
  • Dönüşüm Oranları (Satın alma, sepet tutarı ve içerik görüntüleme)
  • Geri Dönüşüm Oranı (ROI)
  • Organik Trafik Artışı
  • Müşteri sepet ve satın alma tutarında x2 kat artış yaşandı.

Anahtar Başarı Nedenleri:

  • Hedef kitleye uygun metin ve başlıklar
  • Anahtar kelime çalışması ve takibi
  • Kampanya optimizasyonu ve SEO çalışması
  • Web site tasarımının kullanıcı odaklı tasarlanması
  • İçerik üretimi ve metin yazarlığı
  • Özel reklam kreatifleri çalışıldı.
  • Müşteri yolculuğunu hızlandırma çalışması

Öğrenilen Dersler:

  • Elde edilen başarılar ve rakamlar (Organik trafik, dönüşüm oranlarının yükselmesi, vb.)
  • Kampanya sırasında yaşanan zorluklar ve bunların üstesinden nasıl gelindiği
  • Müşteri geri bildirimleri ve memnuniyet düzeyi
  • E-Ticaret stok sorunu ve yaşanan alternatif çözümler
  • Anahtar kelime, metin ve başlıkların test sonuçları
  • Reklam görsel testleri ve nasıl iyileştirileceği
  • Reel içerik üretimi ve detaylarının geliştirilmesi

SEO Neler Yapıldı? :

  • Web site içerisinde optimizasyonlar sağlandı.
  • Site hızlandırma çalışması yapıldı, sayfa başlık ve açıklamaları güncellendi.
  • Organik içerik üretimi gerçekleştirildi.
  • Düzenli blog üretimi ile anahtar kelime artışı tamamlandı.
  • Sıkça sorulan soruların yazımı ve revizesi gerçekleştirildi.
  • Düzenli olarak aktif içerikler kontrol edildi.

Sonuç ;

360° dijital pazarlama hizmetimiz ile satış ve cirolarda doğrudan x2 kat artış gerçekleştirildi.

Örnek Kreatif ✍️

Birlikte Çalıştığımız Markalar

A'dan Z'ye pazarlama süreçlerinde destek vererek en doğru stratejileri belirlediğimiz ve
iş birliği gerçekleştirdiğimiz bazı referanslarımız!

Hadi Tanışalım

Yaptığı işe hakim, detaycı ve sürekli beyin fırtınası yaparak işinizi geliştirme çabası içerisinde olan bir Dijital Pazarlama Ajansına ihtiyacınız varsa Captain Yanınızda..!

Aylık Reklam Bütçeniz Nedir?